AED

Wegens familieomstandigheden van onze trainer kunnen de AED en reanimatie cursussen op 6 en 8 september 2022 niet doorgaan.

Excuses voor het ongemak, verdere informatie volgt.

AED en reanimatie

Ook dit jaar organiseert de EHBO vereniging Beusichem Zoelmond weer AED en reanimatie cursusavonden. Je leert reanimeren en omgaan met een AED-apparaat. Na het goed doorlopen van deze cursus ontvang je een certificaat en kun je burgerhulpverlener worden en levens redden.

AED

In september organiseert de EHBO vereniging Beusichem Zoelmond weer AED en reanimatie cursusavonden in het Dorpshuis van Asch. Je leert reanimeren en omgaan met een AED-apparaat. Na het goed doorlopen van deze cursus kun je burgerhulpverlener worden en levens redden.

COVID-19

De reanimatietraining van 5 november is vervallen vanwege de extra maatregelen bovenop de gedeeltelijke lockdown.

Wij beseffen dat bij degenen die zich hebben aangemeld en zeker bij burgerhulpverleners ook in deze tijd behoefte is aan reanimatietraining.
We hebben de training daarom opnieuw ingepland, en wel op donderdag 26 november.

independer

We krijgen wel eens vragen over de vergoeding van EHBO-cursussen vanuit de zorgverzekering. Het is dan onduidelijk of het voordelig is om een aanvullende verzekering hiervoor af te sluiten.

Om duidelijkheid te scheppen hierover, heeft Independer op haar website een vergoedingspagina gemaakt. Je krijgt hier informatie over de verschillende soorten EHBO cursussen en in welke gevallen de kosten hiervan (gedeeltelijk) worden vergoed vanuit een aanvullende verzekering.

Naar Independer